آزمایشگاه خون شناسی دانش آموزی سلام گویچه قرمز

آموزش آزمایشگاهی خون شناسی یا هماتولوژی عملی با بیان ساده جهت استفاده دانش آموزان عزیز ( نویسنده آموزشیار آزمایشگاه مهدی خواجه)

آزمایشگاه خون شناسی دانش آموزی سلام گویچه قرمز

آموزش آزمایشگاهی خون شناسی یا هماتولوژی عملی با بیان ساده جهت استفاده دانش آموزان عزیز ( نویسنده آموزشیار آزمایشگاه مهدی خواجه)

تابلوی فعالیت های وبلاگ سلام گویچه قرمز

لطفا توجه بفرمایید:  

فعالیت های پایگاه سلام گویچه قرمز بر محور آموزش خون شناسی به بیان بسیارساده برای دانش آموزان عزیز استوار گردیده است .

دانش آموز : آقا یادتون هست من جلسه  گذشته داخل آزمایشکاه  این گستره خونی  را  از نمونه خون خودم  تهیه کردم ، و همان روز گستره خونی را  با رنگ گیمسا،  رنگ آمیزی کردم ، همین الان آقا، روی سطح گستره رنگ آمیزی شده یک قطره روغن ایمرسیون چکاندم ،زیر میکروسکوپ گذاشتم ، تشریف بیاورید آقا برامون سلول ها را توضیح بدهید 

آموزشیار آزمایشگاه : آفرین بلی ، بسیار عالی، بچه ها خوب توجه کنید  برای بررسی سلول های خون روی لام رنگ آمیزی شده ، باید عدسی شیئی 100 میکروسکوپ  را انتخاب کنیم حالا من میکروسکوپ را تنظیم کردم یکی یکی بیآیید از داخل عدسی های چشمی، سلول ها را نگاه کنید من طریقه شناسایی سلول ها را یکی یکی برایتون توضیح می دهم 

دانش آموز آقا میشه من نفر اول بیآیم نگاه کنم 

آموزشیارآزمایشگاه اشکالی نداردولی  یادتون باشد هنگامی که داخل میکروسکوپ نگاه می کنید اگر همدیگر را هول بدهید چشمتون با عدسی های میکروسکوپ برخورد می کند و آسیب می بیند پس بسیار احتیاط کنید، لطفا داخل آزمایشگاه  خیلی خیلی جدی و صبور باشید 

حالابفرمایید  اینجا  را نگاه کنید  

آموزشیار آزمایشگاه : حالا تمام پرسش های شما را همین جا پاسخ می دهم

نظرات 1 + ارسال نظر
آموزش زبان انگلیسی جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 18:09 http://hienglish.me

از اینکه «خون» را به زبان ساده توضیح می دهید، ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد